• Forum
      /  
    Hardware
      /  
    Bundkort
  • 05-07-2014 · 16:23 1792 visninger 12 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Faktura søges til Asus Maximus IV Extreme-Z

    Af JohnnyB Bruger
søger en faktura fra Komplett

på et

Asus Maximus IV Extreme-Z bundkort

problemet er bios på MB kun vil kører med 1 bios og opgraderes bios vil MB ikke kører.

ASUS afviser al reklamation og komplett hvor boardet er købt, vil ikke røre ved sagen pga kvit ikke haves, så derfor søges en kvit på sådan et bundkort.
- Asus har oplyst at boardet er købt hos komplett via serie nummeret, men komplett registrere ikke med serie nr.

nogen der kan hjælpe ??
- gerne for penge

send en PM

Lars

#1

Gæst
05-07-2014 16:33
Det får du intet ud af. Serienummeret skal passe til kvittering.
Elitebruger
05-07-2014 16:34
Tror ikke nogle vil hjælpe dig med at fuske, du kunne jo spørge Komplett om de har fakturaen, den må de jo kunne finde ud fra tlf. nr, e-mail, eller lign.

Desuden er det vel udover de 2 års garanti.
Junior Nørd
05-07-2014 16:41
køb en ny bios chip på ebay
Guru
05-07-2014 16:45
Hvad med at prøve at søge på fakturahistorik på mine sider????

http://peecee.dk/upload/view/439592...
noms

#5

Gæst
05-07-2014 16:46
Din faktura burde ligge på din profil hos komplett.
der fandt jeg min til min h100 køler
Junior Nørd
05-07-2014 17:02
Giga Nørd
05-07-2014 18:08
Til alle de kloge hoveder vedr faktura på "min side", så kunne det jo tænkes det var købt brugt. Det tyder det jo ligesom på når han via ASUS sporer kortet til komplett.

#0 Det er surt show, men at fuske fordi du har købt hardware uden kvit er noget sløj moral. Det er jo chancen i branchen
Ultra Supporter
05-07-2014 18:12
du burde fandme at have kvattering online på komplett da det kræver en bruger...
Giga Nørd
05-07-2014 18:13
#8 Ikke hvis det er købt brugt...
Guru
05-07-2014 18:37
Så må den tidligere ejer kunne finde den på komplett
Bruger
06-07-2014 00:55
#1
nej

#2
du nævner ordet fuske, jeg vil sige få det ordnet, når deres 3 års garanti kun virker med kvit.
har før haft en del HDD'ere som har været med fejl, de bytter med glæde og uden vrøvl uanset hvor mange 'ejere' deres produkt har haft.
det er et reelt asus produkt der er gået i stykker, burde de så ikke kunne ordne det uden kvit, da boardet ER under de 3 års garanti som asus tilbyder ved salg ?
det er jo deres produkt som fejler og de 2 års garanti er udløbet hos Komplett, så i sidste ende er det asus.

#3 + #6
tak, det er næste valg

#4 + #5
det er forsøgt og kan ikke bruges

#7 + #9
så sandt som det er skrevet, tak

#8
fandme ja, men det burde Komplett også have, vi lever jo ikke i stenalderen og når asus ved hvem af deres 'kunder' der har købt det, hvorfor bruger komplett, så ikke samme lille stregkode ??

#10
det kan ikke lade sig gøre.
Guru
06-07-2014 01:10
Jammen så er problemet løst, du kan ikke finde kvitteringen så du må se om du kan finde en pc nørd der kan hjælpe dig med at få løst dit problem.
Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.

Log ind for at få flere funktioner