• Forum
      /  
    Internet
      /  
    Netværk
  • 15-08-2013 · 19:48 1654 visninger 5 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Problemer med net primært i CS:GO.

    Af zaney Elitebruger
Hejsa

Jeg har lidt af et underligt problem.
Når jeg spiller CS:GO har jeg en tendens til at spikelagge ret meget, de varer altid 4-7 sekunder (cirka) imens står der "WARNING: Connection problem auto-discconect in 0:25" og så fortsætter spillet bagefter. Jeg oplever det som rubberband effekten.
Nogle gange kommer der 2 lige efter hinanden, og over 8 i en online competitive kamp, andre gange kan jeg spille måske 4 kampe uden problemer.

Så en gang i mellen crasher min net, og jeg får den gule trekant med udråbstegnet over min netværksforbindelse. Nogen gange forsvinder den af sig selv inden for 2-3 minutter ellers er jeg nede og resette mit net, hvis jeg synes der går for lang tid.
Sidst jeg havde problemet stod online lyset og blinkede, og de gange jeg trykket ”troubleshoot problem” har den sagt noget med DNS (kan ikke huske præcis hvad)

Det sidste problem har jeg også oplevet en enkelt gang i borderlands 2 og et par gange mens jeg har browset.

Her er lidt informationer:

Jeg sørger altid for at lukke alt andet som jeg ikke bruger, og jeg har stort set kun skype, steam og CS:GO åbent.

Min pc er forbundet via netkabel til min router, som selvfølgelig er forbundet med mit modem.

Min internetforbindelse:
http://speedtest.ookla.com/result/2...
Min maks download hastighed ligger på 2.5 MB/s

Mine PC specs er:
Phenom II X4 965 BE
GA-MA790XT-UD4P
4GB RAM 1600mhz cl9
5850CF

Kører 170-200fps i CS:GO

Jeg er frustreret, og har virkelig brug for hjælp.

Junior Nørd
15-08-2013 19:54
Hvilken udbyder? Og hvad giver dit abonnoment dig af hastighed?
Elitebruger
15-08-2013 20:00
#1

Min udbyder er Kjaergaard: http://www.kjaergaard-nettet.dk/
Jeg har smidt en hastighedstest resultat op: http://speedtest.ookla.com/result/2...
Elitebruger
16-08-2013 18:21
bump
Maxi Supporter
16-08-2013 18:58
Det lyder meget som et upstream problem, det kan skyldes en del ting såsom at dit kabel ikke har fuldt kontakt med stikket, dårlig stikledning eller en defekt i fordeler skabet..

Alternativ kan det være pga en gammel installation som gør at du ikke er wideband online, fælles for begge muligheder er at du skal tage fat i din udbyder og bede dem om at nåle linjen igennem.. Cisco routeren kan aflæse disse ting direkte i interfacet og du kan derfor også selv diagnosticere lidt..

Jeg kan evt hjælpe dig lidt nærmere i morgen såfremt du ønsker det :) op

Beklager eventuelle fejl, skriver fra mobilen:)
Elitebruger
16-08-2013 22:35
#4

Altså det netkabel jeg bruger fra pc til router er helt nyt.
Så jeg skal bare ringe til min udbyder og bede dem måle forbindelsen, fordi jeg får drops?

Du må godt udspecificere de punkter du nævner, er ikke så teknisk stærk inden for netværk.
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner