• Forum
      /  
    Off Topic
      /  
    Hyggekrogen
  • 22-07-2010 · 18:09 1138 visninger 6 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Klage over nethandels service

    Af Noki@ Bruger Aspirant
Idag brød min indre vulkan i udbrud, og det skyldes ikke hedebølgen som er over os, men den rådne service/forkerte markedsføring der var til stede idag, ser det mange steder rundt omkring, men idag slog det ned i mig.

Jeg vil dog bare gerne høre hvor jeg kan henvende mig så vi kan få en målrettet og funktiondygtig markedsføring som vi kan ståle på, uden at der står en usynlig stjerne eller sidste fase af bestillingen få det med småt som hæver prisen med 1000%

jeg har været lidt inde på forbrug.dk klagenævnet osv. men det er mest varer! man kan klage over, og ved ikke lige hvor jeg skal smide denne ang. service, og for at være mere konkret drejer det sig om følgende!

"Vi levere gratis i Danmark"
"Fri levering"
samt andre nøgle sætninger om at de levere gratis i DK.

Dog når man kommer til sidst i sin ordre kommer der det gyldne MEN, ikke ved ikke brofaste ø'er.

Det kan altså pisse mig så meget af, at de skal klistre deres hjemmeside med GRATIS LEVERING! (og så til sidst i aftalen så at sige springe fra)

Fragtmænd betaler jo også for at komme over broen? så hvad er problemet? Markedsfør ordentligt er mit budskab, havde der stået

"Vi levere gratis i DK"
>> med småt

Bruger Aspirant
22-07-2010 18:14
Nå det var forbrugerombudsmanden jeg skulle have fat i, mente ellers jeg havde været derinde, men var en kortsluting omme i hjerne bakken, eller bare mit rødefelt der lavede en kortslutning.... :D
Monster Nørd
22-07-2010 18:38
Fragtmænd betaler jo også for at komme over br[/I]oen

Ja, netop, hvad havde du regnet med?
Bruger Aspirant
24-07-2010 09:17
#2
Den må du uddybe noget mere den der.

Hvis et firma annoncere med at de levere gratis i hele DK, samt kan krydse broer osv. UDEN at kunden skal betale ekstra, så er burde det da heller ikke være svært at levere til Ø'er!

Hvis det er et problem, så kan det sgu ikke være svært at gøre opmærksom på det fra start.

Gratis TV til alle Danskere*.... bare ikke dem som er over 180høj...
Monster Nørd
24-07-2010 09:24
Link til de sider du mener du er blevet snydt af
HOL Moderator
24-07-2010 09:26
#3 Det handler i bund og grund om at hver gang der er ventetid mister firmaerne (også fragtfirmaerne) penge. Til ikke brofaste øer er der måske X antal overfarter pr. dag og hvis fragtmanden misser den ene skal han vente på den næste = mistet tid og penge på at sidde og vente.

Jeg synes det er helt fair at de skriver gratis levering og med småt skriver at det ikke kan lade sig gøre til ikke brofaste øer. Desuden er det jo ikke kun Bornholm og Samsø det handler om, der er mange flere øer i Danmark hvor der bor mennesker, og som ikke er brofaste. Dete r desværre noget af det man må tage med ved at bo sådanne steder.
Bruger Aspirant
24-07-2010 09:42
#4
Snydt.... mere vildledt, men det kunne f.eks. være

1. http://www.el24.dk/shop/bosch-sks50... hvor prisen ude til højre er angivet som afhentning, eller leveret!

2. whiteaway.com, stort banner med FRI LEVERING!
ja man klikke videre og lede eller få at vide til sidst i processen at Ø'er ikke er gældende, men det er for mig vildledende da det klasker op med store bogstaver FRI LEVERING!

#5
Hvis jeg har gjort det uklart har jeg slet ikke noget imod at skulle betale ekstra, det er virksomhedens strategi, og jeg kan finde andre som levere en bedre service, og ja de skal da have dækket deres omkostninger så vidt som muligt, men hvis;

1. de vil levere gratis i DK, så skal de også gøre dette
2. Hvis Ø'er er undladt skal de gøre opmærksom på dette, samtidig med at lover punkt 1.

altså en tekst der evt. siger
"Vi levere gratis i Dk"
Småt under dette; undtaget Danske Ø'er, eller ikke brofaste Ø'er.

eller hvad de nu vil gøre det andet giver et forkert billede i mine øjne, især den med el24, hvos de angiver prisen for leveret!

ps.
jeg har en positiv stemme idag, ret skal bare være ret, og folket skal ikke vildledes med så grove efterfulgte omkostninger :)
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner