Card image cap

Seneste forumindlæg

Seneste forumindlæg

Velkommen til test af HOL

Thomas Eriksen | søndag d. 23. august kl. 22:01 | 42 - Gå til seneste


Hej Jeg er glad for at i vil være med til at teste vores nye site. 

Jeg vil gerne have i tester alt det i kan komme i tanke om og det inluderer at bryde sikkerheden på sitet, for hellere her mens vi tester end når vi går live. Så kast alt i kan efter sitet, spam det for voldsomt, brug VPN osv. Men vil vil naturligvis også gerne bare have feedback på helt almindeligt brug af siden og dens design.


 

Når i opdager en fejl må i meget gerne poste den i denne tråd.

Kendte fejl.

- Billeder, vi arbejder på at konvertere billeder lige som der vil være en del billeder som vi nok skal opdatere manuelt da det nye site viser billeder på oversigter mv anderledes end det gamle site. De billeder du ser på forsiden er derfor bare tilfældige billeder og mange af dem går igen.

- Der er planer om at man kan bruge facebook login mv til at logge ind på sitet med, men det virker ikke endnu.

- Reklamer er endnu bare placeholder

- Forumoversigten viser formodenligt kun nyheder når du logger ind. Gå op under din bruger og under personalisering skal du vælge hvilke fora du vil vise.

- Hvis en bruger har oprettet 2 profiler med samme email man man ikke logge ind. 

- De forskellige temaer mangler tilpasning. Feks er teksten dropdownbokse i dark mode ikke til at læse

- De røde bokse med antal svar er alt for synlige, lad os prøve med (5) som vi har på eksisternde site

- De røde nummer indelinger på forum svar bør vi ændre til blå. 

- Lad os gøre baggrunen på siden mørkere så den svarer mere til den på HardwareOnline.dk

- Man kan ikke rette indlæg i 5 minutter efter oprettelse. 

- I køb/salg fora fylder "afgræns søgning" feltet rigtigt meget. Vi må kunne gøre det mere kompakt. 

- I køb/salg fora hvis man bruger søgefunktionen så hopper man ikke ned til søgningen. men bliver i toppen.

- Sitet er værdiløst på mobilen 

- Hvis man forsøger at sætte et link ind til imgur (og sikkert andre ligende sites) så prøver den at sætte billedet ind i forum og det resulterer i [img] tags

- Når man skalerer sitet og vinduet bliver for smalt forsvinder topmenuen over i en næsten udynling menu funktion. 

- Links sættes ind som tekst og omdannes ikke til links. 

- SSL til test sitet

- Hvis man skriver en lang overskrift uden mellemrum bryder den designet. Skal tvangs deles. 

- Hvis jeg kopierer tekst fra et forum indlæg til et andet slettes al formatering og linjeskift. 

- Hvis man skriver et indlæg som gæst og trykker på tab efter at have tastet email hopper man til toppen og ikke til svar boksen. 

 - Man kan ikek poste som gæst (Captcha fejl)

 

Ting til konvertering 

- Forum valg skal huskes i konvertering. 

 

Mulige forslag til forbedringer

- Mulighed for at slå skalering fra i profilen, så man kan bruge desktop site hvis man vil det

-Ændrer tekstfarve til helt sort. 

#1 Christian Andersen Gæst | 25-08-2020 08:58

Jeg poster lige et test svar.

#2 stallemanden HOL Moderator | 25-08-2020 09:17

Kan det godt nok passe, at der ikke er nogen aktive reele forum posts?
Eller er der et eller andet med, at i har testet som vilde i nyheder?

dfads

BlibBlob

<span style="color: #366ca5;">dfads</span>

https://onsdagssnegl.dk/
"Held er noget, der indtræffer, når grundige forberedelser mødes med gunstig lejlighed"
Sidst redigeret 26-08-2020 09:05
#3 Chr4030 Mega Supporter | 25-08-2020 09:18

#2 Gå til personalisering, og vælg de forum du vil have derude. Hvis det er det du mener.

#4 Bundy Mega Supporter | 25-08-2020 09:20

Jeg synes du er smuk!

Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#5 stallemanden HOL Moderator | 25-08-2020 09:20

#3
Jeg går ud fra, at den del kommer med over, når der er "go-live"?


Tak

gfds

https://onsdagssnegl.dk/
"Held er noget, der indtræffer, når grundige forberedelser mødes med gunstig lejlighed"
Sidst redigeret 26-08-2020 09:04
#6 Azakiel Skribent | 25-08-2020 09:22

Et par hurtige fejl:

Gemmer du inde under "Personalisering" uden at have valgt nogen menupunkter, skriver den "ukendt fejl".
Når du har valgt et tema under "Personalisering", viser boksen ikke efterfølgende hvilket tema der er aktivt, men resetter bare til "Blåt".

Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#7 Bundy Mega Supporter | 25-08-2020 09:25

Jeg får den her fejl: https://imgur.com/a/9t6csuu

Sker kun med script tagget, men det er vel ikke en captcha fejl :D

Efterfølgende er opret svar knappen broken, så der må være noget med håndteringen af tags.

Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#8 Freak13 Ultrabruger | 25-08-2020 09:33

Lige et par småting jeg har set nu. Jeg opdaterer løbende :)

- Jeg synes den røde farve ved indlæg ingen mening giver i det her design. Eller skal den firkantede knap ændres til et andet design.
- Der burde være en max længde på forumteksterne ude i venstre side. Så bliver det mere strømlinet. Den kan være lidt svær at overskue lige pt, da den kan strække sig over flere linjer.
- Der mangler en svar knap til den kommentar man skriver.

Ryzen 3950x | RTX 2080 TI | X570 Ultra | Corsair H115i PRO | 970 EVO 1TB | 2 x 8 TB Ironwolf HDD | 64 GB - 3600 MHZ | 3 x 27" Aorus IPS 1 ms |
#9 the688 Guru | 25-08-2020 09:48

Måske er det spottet. Dunno.
Når jeg vælger Dark Theme , og så vil vælge et andet, så er det meget lys tekst på en meget lys baggrund i drop-down boksen. Meget svært at se.

Also FUNKYBANANACLUB - excellent callback!!!

"ORK SATME!"
#10 triedset Super Supporter | 25-08-2020 10:14

Kunne være rart hvis man vil citere en, at man kunne trykke på nummeret ude i siden i et forum. F.eks. hvis #6 har skrevet noget man gerne vil svare på, kan man trykke på personens trådinlægsnummer som så vil kopiere teksten ind i skriveboksen i bunden, hvor man så vil have mulighed for også at ændre i indlægget hvis det ikke er det hele man vil svare på. Og så måtte den røde farve gerne laves om til evt. blå, eller måske give folk mulighed for selv at vælge en farve, så man kan personliggør det lidt mere.

#11 Roy Munson Mega Supporter | 25-08-2020 11:05

ikke dårligt med dark mode :)

css mangler dog at blive finjusteret lidt, ligner en standard udgave af en wordpress side.

forslag til feature: https://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=7&tid=977575

Det eneste tidspunkt en borgerlig tænker på andre end dem selv, er når de onanere..
#12 Drixi Ultra Supporter | 25-08-2020 11:06

+1 til Dark mode, men juster gerne farverne som flere har nævnt. Især den røde omkring tællerne virker malplaceret og kunne godt være mere rolig. Prøv evt. Chrome-Extension: NightEye og se deres bud - De gør det ret godt, men den røde farve er stadigvæk meget iøjenfaldende. Ellers super godt arbejde.

Jeg graver efter insekter.

Core I7-4770K, 3,5 GHz
32 GB 1600 MHz CL8 Crucial Ballistix
RX 5700 XT Red Devil
ASUS Maximus VI Hero, ROG, EVGA SuperNOVA 850 G2
#13 Sejr93 Megabruger | 25-08-2020 11:07

test

#14 Thomas BOFH | 25-08-2020 11:17

#5>>Ja det er en af de ting vi skal have styr på. Eller i det mindste automatisk tilvælge alle fora i forbindelse med skiftet

#6>>Noteret

#7>>under hvilke omstændigheder får du den fejl?

#8>>Du er ikek den eneste der synes den røde er lidt agressiv.

Forumindlæg har sammelængde som på det gamle site. Men det er en balancegang mellem information og design, så kan ikke afvise at derer noget der skaæl ændres lidt på.

Hvordan ville du have at den svar knap skulle fungere?

#9>>Ja den del er ikke optimal.

#10>>Jeg synes bare ikke citater i forum tråden er i HOL's ånd så det er et bevidst fravalg.

#11>>Ja der mangler lidt før det er helt optimalt.

#12>>Jeg synes at den røde er for agressiv til det hvide site, men synes faktisk den virker godt til den mørke.

#13>>kan du ikke bruge alle andre tråde til test så denne kun har kommentarer til den nye side.

Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk
Sidst redigeret 25-08-2020 11:17
#15 stallemanden HOL Moderator | 25-08-2020 11:19

Highligt/aktivering af links. Er det på tegnebrættet?

https://onsdagssnegl.dk/
"Held er noget, der indtræffer, når grundige forberedelser mødes med gunstig lejlighed"
#16 M4sK Elitebruger | 25-08-2020 11:34

feedet med seneste forumindlæg bliver brudt op af lange overskrifter. Det ser lidt rodet ud: https://imgur.com/a/FrrDrDY

ASUS z170i Pro Gaming | i5-6600K | 16GB DDR4 3466 | MSI GTX 970 Gaming | S950 M.2 256gb | NCase M1 | G9x | BlackWidow Stealth | 2408WFP & U2412M
#17 Freak13 Ultrabruger | 25-08-2020 12:54

#14 - Den skal vel egentlig bare fungere som på alle andre sites.
Jeg skal klikke på knappen "Svar #14" også kommer den nedenunder dit svar. Ligesom Facebook eller alle andre sites.
På den måde, så bliver inddelingen nem og overskuelig. Mange af de nuværende tråde er et stort mudderværk, da folk refererer tilbage til #xx, og man skal scrolle det hele igennem, for at læse, hvad nummer #xx nu har skrevet.

Systemet fungerer med 10 svar i en tråd. Men kommer der en diskussion, så er det hele uoverskueligt :)

I forhold til længden på teksten i venstre bjælke, så skal den rettes til, så den ikke laver flere linjer. Måske den bare skal forkortes.
Programmør søges til færdiggørelse af ny version af HardwareOnline.dk (Den fylder 3 linjer på min skærm) Programmør søges til færdiggørelse....... (Her kan man så holde musen over, og se resten af teksten)

Tror det vil strømline oversigten en del.

Derudover får jeg en "Fejl i Captcha" når jeg skriver et svar. Tænker det er fordi, at jeg har adblocker på. Det forsvinder, når jeg tager den af.

Jeg kan ikke kopiere teksten fra denne svar boks, over i en ny svarboks. Så smider den det hele sammen til en lang linje, uden inddeling.

Ryzen 3950x | RTX 2080 TI | X570 Ultra | Corsair H115i PRO | 970 EVO 1TB | 2 x 8 TB Ironwolf HDD | 64 GB - 3600 MHZ | 3 x 27" Aorus IPS 1 ms |
#18 Azakiel Skribent | 25-08-2020 12:55

Fandt en lille fejl mere:
Hvis du laver et nyt køb/salg opslag, og uploader et billede, vil du ved en fejlvalidering af et andet felt få fjernet billedet fra dit oversigten. Billedet er der dog stadig, men man kan ikke se det er tilfældet før man får rettet sine fejl, og får oprettet opslaget. Det vil nok kunne resultere i dobbelt upload af billeder, når folk tror at deres billeder pludselig er blevet slettet.

Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#19 inckie Gæst | 25-08-2020 13:40

Der er et stykke vej endnu - det mobile layout er helt klart ikke testet "godt nok".

Man kan slet ikke se det er forum når man åbner siden på en mobil - der er ingen oversigter over tråde på forsiden - kun nyheder også en afstemning i bunden.

Burger menuen er nærmest usynlig, så tog mig faktisk noget tid at finde navigationen.

I skal teste en hel del mere på mobile devices, det er ikke godt nok at teste med desktop web browsere i "mobil tilstand" - der er rigtig mange elementer der står hulter-til-bulter, når jeg bruger en web browser på min mobil, men det gør de ikke en desktop web browser i mobil tilstand.

Farve valget er jeg heller ikke imponeret over, men det er jo selvfølgelig en smags sag, men jeg bryder man ikke om den røde tone, som nogle elementer har (hvorfor ikke (mørke)blå?).

#20 inckie Gæst | 25-08-2020 13:41

Der er et stykke vej endnu - det mobile layout er helt klart ikke testet "godt nok".

Man kan slet ikke se det er forum når man åbner siden på en mobil - der er ingen oversigter over tråde på forsiden - kun nyheder også en afstemning i bunden.

Burger menuen er nærmest usynlig, så tog mig faktisk noget tid at finde navigationen.

I skal teste en hel del mere på mobile devices, det er ikke godt nok at teste med desktop web browsere i "mobil tilstand" - der er rigtig mange elementer der står hulter-til-bulter, når jeg bruger en web browser på min mobil, men det gør de ikke en desktop web browser i mobil tilstand.

Farve valget er jeg heller ikke imponeret over, men det er jo selvfølgelig en smags sag, men jeg bryder man ikke om den røde tone, som nogle elementer har (hvorfor ikke (mørke)blå?).

#21 SUPERBOY Giga Nørd | 25-08-2020 14:17

Er desværre ikke stor fan af det nye design. Gerne genbrug så meget som muligt af det gamle...

Hvidt, Mørkt og blåt tema er desværre lidt uoverskueligt når man kommer ind i tråden, så lige nu skriver jeg med "Funkybananaclub" slået til, for der gør den gule baggrund i det mindste jeg nemt kan se forskel på hvor et indlæg startet og slutter.

Vi lader også til at have fået lov til at skrive meget længere linjer samt større tekst, kan ikke lige lure om jeg er en fan af det....
Og ja skift gerne alt rødt på siden ud med blåt, "antal svar" er det der er nemmest at få øje på og det er måske det mindst vigtige på hele siden...


Tag altid BACKUP!!
#22 Bundy Mega Supporter | 25-08-2020 14:49

#14

Jeg får fejlen, når jeg prøver at indsætte et script tag i inputfeltet. På billedet kan du se den tekst jeg prøvede at skrive.

Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#23 Sven Bent Giga Nørd | 25-08-2020 15:22

ligner en god forbedring til mig de punkter jeg umiddelbart falt over er allerede gennem gaaet

- De røde bokse med antal svar er alt for synlige, lad os prøve med (5) som vi har på eksisternde site
- De røde nummer indelinger på forum svar bør vi ændre til blå.
- Lad os gøre baggrunen på siden mørkere så den svarer mere til den på HardwareOnline.dk

det reode clasher bare imod det hvide med blaa text
jeg vil dog beholder den roede indicater omkring PM's

indelingerne virker rimeligt logiske og farver er der til at naturligt opdele siden

Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.­DK - Home of Project Mercury
#24 Rodael Supporter Aspirant | 25-08-2020 16:00

Kører siden på en spinkel testserver? Det virker meget langsomt i forhold til den gamle side.

Evolv mATX | ax860i | 9900k | 4x8gb trident z rgb 3200mhz | Asus z390m tuf | RTX 2080 ti | 1tb evo 970 | 1tb crucial mx500 | Acer X34A
#25 Chr4030 Mega Supporter | 25-08-2020 16:11

#24 Det er en mindre server, ja

#26 Stroyer Elite Nørd | 25-08-2020 17:06

Jeg synes det nye design virker meget "koldt" og uindbydende ift. det gamle.
Hvorfor er det man vælger ikke at bruge hele siden til at vise indholdet ?
Det er kun ca. ½ af siden på en 2560x1440 der bliver udnyttet

IDGAF!
#27 Heylel Maxi Supporter | 25-08-2020 17:46

Hvis jeg svarer på et indlæg i Køb/Salg og efter at have gemt det, vender tilbage til samme kategori ved at trykke på den i stien øverst - e.g. "../Anden Hardware" - så returneres der til oversigtssiden der indeholder alle indlæg - selvom filtreringen viser "Anden Hardware". Et refresh af siden viser så "Anden Hardware" filtrering.

#28 Heylel Maxi Supporter | 25-08-2020 17:48

Refresh = tryk på Søg

#29 full_unicode Ny på siden | 25-08-2020 19:56

Error.
An error occurred while processing your request.
Development Mode

Swapping to Development environment will display more detailed information about the error that occurred.

Development environment should not be enabled in deployed applications, as it can result in sensitive information from exceptions being displayed to end users. For local debugging, development environment can be enabled by setting the ASPNETCORE_ENVIRONMENT environment variable to Development, and restarting the application

Reproducér:

1. Opret en bruger med en emoji og en tilladt karakter
2. Forsøg at aktivér brugeren via linket i emailen.

Hvad har jeg vundet ?

U+1F60x ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??
#30 stallemanden Pølsemager | 26-08-2020 09:20

Er det tanken, at Admin-delen også skal testes, for jeg har da lidt input hvis det er interessant.

https://onsdagssnegl.dk/
"Held er noget, der indtræffer, når grundige forberedelser mødes med gunstig lejlighed"
#31 Chr4030 Mega Supporter | 26-08-2020 09:39

#30 Undgå at tryk på knapperne under søgning :P Du kan risikerer at smadre ES'en, og det kan godt tage lidt tid at smide data op i den igen.

#32 Thomas BOFH | 26-08-2020 10:04

#30>>Ja gerne men undgå lige det som #31 siger. Jeg tænker vi kan holde kommentarer til admin i vores interne test liste. Jeg deler lige et dokument med dig.

Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk
#33 stallemanden Pølsemager | 27-08-2020 07:36

YES.
MEGET bedre med de nye farver på "kasserne" med antal og reference nummer.

Som det har været nævnt, kunne det være pisse "frækt" hvis man ved et klik på nummeret for en post, fik den smidt ind i indtastningsfeltet. Når man så er kommet igennem alle posts, så har man en liste over dem af dem, man ønsker at kommentere på. Oveni det, så kunne det være naice med en hover funktion over referencenummeret, der så viser indholdet.
Lidt ala det jeg har lavet til Tamper/Grease monkey. (som bestemt ikke er fejlfrit.)

Og stadig, sindsyge svartider når jeg er logget ind.

https://onsdagssnegl.dk/
"Held er noget, der indtræffer, når grundige forberedelser mødes med gunstig lejlighed"
#34 Freak13 Ultrabruger | 27-08-2020 08:18

Det er blevet meget bedre med farverne og og forkortelse af teksten.

#33 - Jeg spørger undrende her. Hvad er tanken med, at man gerne vil forsætte med den nuværende form for svar i forummet? Giver det ikke mere mening, at man laver en svar funktion, som næsten alle andre har? Altså når jeg svarer dig, så popper mit svar op under det du har skrevet, og du vil få en notifikation på det.

Ryzen 3950x | RTX 2080 TI | X570 Ultra | Corsair H115i PRO | 970 EVO 1TB | 2 x 8 TB Ironwolf HDD | 64 GB - 3600 MHZ | 3 x 27" Aorus IPS 1 ms |
#35 stallemanden Pølsemager | 27-08-2020 08:25

#34
Jeg kender ikke bevæggrundende for de valg der er taget for siden.
Noget jeg dog vil sige er (og her min helt personlige mening), at den måde du omtaler, som jeg kun umiddelbart kender fra Facebook, synes jeg skaber mere "kaos". Eller i hvert fald har tendens til det. Det bliver meget hurtigt "samtaler i samtaler", hvor en post ender med at blive en tråd i sig selv.
Det synes jeg ikke er ideelt, i et flow.

https://onsdagssnegl.dk/
"Held er noget, der indtræffer, når grundige forberedelser mødes med gunstig lejlighed"
#36 Azakiel Skribent | 27-08-2020 08:27

#32
Meget bedre med den blå farve i tælleren.

Lige en ting jeg noterede mig dog: Individuelle svar har en box-shadow, mens forum oversigten ikke har det. Det får den til at fremstå meget flad i forhold til resten af layoutet.
Længden på en tråd og forumoversigten er ikke samme længde, hvilket får designet til at se lidt skævt ud på lange tråde hvor der bare er en tom lang hvid kasse efter forumoversigtens ophørelse.

Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#37 Freak13 Ultrabruger | 27-08-2020 08:49

#35 - Det er fair - Troede også I var lidt med ind over :)

Det er netop der jeg mener svar funktionen har en fordel. For samtalen i samtalen foregår allerede i den nuværende form, og det skaber et voldsomt kaos, når der er mange indlæg. Folk svarer på kryds og tværs, og der scrolles frem og tilbage for at finde ud af, hvem svarer til hvad, og hvorfor. Ved en svar boks som på Facebook, så bliver det hele inddelt i kasser, og samlet. Det synes jeg skaber et overblik.

Ryzen 3950x | RTX 2080 TI | X570 Ultra | Corsair H115i PRO | 970 EVO 1TB | 2 x 8 TB Ironwolf HDD | 64 GB - 3600 MHZ | 3 x 27" Aorus IPS 1 ms |
#38 Thomas BOFH | 27-08-2020 10:51

#33>>Jeg havde ikke lige fanget at den med et tryk på numret ville poste numret ned i svarboksen, men det kunne da være en god ide. Jeg har selv igennem længere tid tænkt på hover funktionen over #33 kunne bringe dit svar op, så den del kommer helt sikkert på et tidspunkt. Begge dele står nu på ønskelisten.

#34>>Det er fordi det er et forum og ikke facebook. Jeg er selv adskillige steder hvor denne form bruges og der er desværre den tildens at når man har et system som dette så bliver det super svært at følge med i hvad der diskuteres da der er 30 forskellige undertråde (lidt overdrevet). Så derfor holder vi fast i forum logikken som har virket så godt i 20 år.

#35>>Jeg er helt enig, det virker rimeligt okay ppå facebook, mn vil du se et skræksempel på den så er det eb.dk hvor det er rent kaos og folk skriver det samme mange gange da det forsvinder i mængden.

#36>>Der bliver arbejdet på designet og vi laver ikke flere rettelser før de design forslag vi venter på kommer ind. Men jeg er sikker på at det er noget af det de nye forslag vil adressere. Men det med at siden bliver smallere er jo et generelt problem og ville kun kunne løses hvis vi droppede side paneler og så vil vi mangle funktioner.

#37>>Der er altid plads til forskellige meninger og jeg er selv "vokset op" på usenet hvor det var på samme måde, derfor eksperimenterede vi lidt med den form i HOL's spæde ungsom. teknikken var naturligvis ikke så god men i praksis er det svært at lave ordenligt. Så det forbliver ved den klassiske forum form.

Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk
#39 stallemanden Pølsemager | 27-08-2020 13:05

Jeg tester stadig loadtider, og nu har jeg lige prøvet med Tor Browser 9.5.4 baseret på Firefox 68.12 Her oplever jeg samme lange svartider, konsekvent, når jeg er logget ind. Dette på en anden PC end de forrige tests er udført, hvor det har været Chrome og Edge der er blevet testet med.

Capcha lader til at have issues omkring udløb? Jeg oplever konsekvent fejl, hvis jeg ikke får sendt/skrevet hurtigt nok.
Tor browser lader slet ikke til at kunne poste - Captcha fejl

https://onsdagssnegl.dk/
"Held er noget, der indtræffer, når grundige forberedelser mødes med gunstig lejlighed"
#40 stallemanden Pølsemager | 27-08-2020 13:08

Loadtider med nyeste Firefox - Ingen udvidelser, så 100% ren vanilla lige hentet fra a næt.
Samme oplevelse som ellers.
Hurtig side når jeg ikke er logget ind.
Langsom side når jeg er logget ind.

Bare lige en edit som moderator!

https://onsdagssnegl.dk/
"Held er noget, der indtræffer, når grundige forberedelser mødes med gunstig lejlighed"
Sidst redigeret 27-08-2020 13:26
#41 Freak13 Ultrabruger | 28-08-2020 08:48

#38 - Godt og godt er nok en holdningssag :D

Ryzen 3950x | RTX 2080 TI | X570 Ultra | Corsair H115i PRO | 970 EVO 1TB | 2 x 8 TB Ironwolf HDD | 64 GB - 3600 MHZ | 3 x 27" Aorus IPS 1 ms |
#42 Chr4030 Mega Supporter | 24-09-2020 23:11

Der er kommet en smule fejlrettelser.
navigering i køb/salg
recaptcha token expire
Tooltips vises kun på forumindlæg der er ombrudt (Den kan i nogle tilfælde vise på nogle der ikke er).
Billeder over 10mb bør have en mere klar besked om at de ikke kan uploades.

Sidst redigeret 24-09-2020 23:13
Card image cap

Diskutér: Velkommen til test af HOL

Ved at sende dit svar accepterer du retningslinier for brug af forum


HOL Nyhedsbrev

Du bliver helt sikkert skuffet!

Afstemning

Hvor mange skærme kører du med på dit primære system?

Stemmer afgivet: 430

  • 1 skærm 43% 43%
  • 2 skærme 40% 40%
  • 3 skærme 11% 11%
  • 4 skærme 2% 2%
  • Over 4 skærme 4% 4%
Foretrukende tråde

Klik på for at redigere listen