• Forum
      /  
    Internet
      /  
    Netværk
  • 03-03-2010 · 18:25 1415 visninger 5 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Port Forwarding problem

    Af Seje Ny på siden
Hey.

Når jeg prøver på at åbne en port i Port Forwarding får jeg denne besked:
"Some or all of ports in range have been used, please change them!"

Hvorfor? Nogen der kan hjælpe?
Og nej jeg har ikke allerede portene åbne ^^

Juniorbruger
03-03-2010 18:48
Enten har du indtastet dine porte forkert, eller også så har routeren ret i at portene allerede er brugt...

Hvilken router har du?
Mega Supporter
03-03-2010 18:48
Hvilket range forsøger du at åbne? Det kan godt være der som standard er åbent for nogle porte...
Seje

#3

Bruger Aspirant
03-03-2010 18:58
#2 & #3
Jeg har en af de nye routere fra YouSee.
Jeg har haft portene åbne før, men har slettet dem igen - kan det være derfor?
Seje

#4

Bruger Aspirant
03-03-2010 18:58
Og jeg forsøger at åbne 6112 - 6119 og 40557 - 40557
Juniorbruger
03-03-2010 19:29
Ja, det kan være fordi de stadig ligger et sted i systemet.

Hvis du installere teamviewer (fjern support program), og adder mig til msn, tjek i min profil ;)

Sååååååå skal jeg nok hjælpe dig

mvh
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner