• Forum
      /  
    Hardware
      /  
    Generel hardware
  • 25-08-2005 · 14:22 1035 visninger 7 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Getmore og MMW igen!

    Af MashDK Monsterbruger
Jeg kan nu skrive 1 uge fra afsendelse af min defekte lader til min sprit nye
Creative Zen Touch 20GB Mp3 afspiller.........og ingen mails med status på
ombytning er endnu besvaret overhovedet. Og jeg har efterhånden sendt
nogle stykker kan jeg love. Telefonen har jeg ringet til over 100 gange......og
så overdriver jeg ikke. Senest 20 gange idag........De tager den ALDRIG!!!
Jeg har også prøvet at sende mails fra forskellige adresser.......selvom jeg
tvivler på forskellen.

Søndag morgen tager jeg til Jylland i 4 mdr. Dette var grunden til købet,
men det ser nu ud til, at jeg ikke kommer til at bruge min afspiller på det ophold.

Men jeg har ikke tænkt mig, at dette skal gå i glemmebogen, hvorfor jeg har købt et nyt domæne idag. Det er et domæne som indeholder butikkens navn + noget andet.
Måske i kan huske tilsvarende fra Toyota i sin tid. Retten afgjorde til mit held den gang, at det ikke er ulovligt med en sådan side.

Håber derfor, at alle jer der har oplevet ligende situation med Getmore eller MMW, vil sende
mig en mail, så vi måske kan strikke en hjemmeside og andet sammen på mit nyindkøbte domæne.

Endvidere vil jeg inden for få dage anmelde dem til forbrugerstyrelsen, samt gå til banken og bede om at trække min NET-dankort betaling tilbage. De har jo snydt mig, da varen er ubrugelig.

Glæder mig til at høre fra andre.




Monsterbruger
25-08-2005 14:24
PS............Håber at denne tråd må forblive åben.
Juniorbruger
25-08-2005 14:27
Held og lykke, Getmore er eller en ok butik sålænge ens grej ikke går istykker :oS
Forresten, jeg sendte engang Getmore en mail da en vare ikke dukkede op til tiden, og jeg fik svar indenfor 15minutter.. så jeg tænkte lidt på om du måske ryger i deres spamfilter (bruger du måske mange store bogstaver i dit emnefelt?).
Monsterbruger
25-08-2005 14:37
#2.................Nej, bruger almindelige bogstaver og skriver ikke kun med Stort. Sender almindelige mails og har holdt en meget pæn tone i mine skrivelser. Jeg er endnu ikke begyndt at tage fat. Vil jo gerne give dem er ærlig chance............det er dog forspildt idag.
Jeg ryger ikke i deres filter...............jeg har handlet 1000 gange online og har aldrig haft korrespondence, hvor mine mails røg i deres filter.

HF

#4

Gigabruger
25-08-2005 14:48
alle forretninger er ok at handle med når trafikken går en vej, penge til dem og varer til forbruger.
men når en vare er defekt, butikken har sendt forkerte varer osv. kan man hurtigt skille de gode butikker fra de dårlige.
var engang ved at købe noget hardware hos Getmore, men valgte at undersøge butikken på nettet og fandt ud af at det ikke ligefrem var positive oplevelser folk havde. derfor blev de hurtigt fravalgt.
ligeledes gælder MMV.

fatter ikke folk bliver ved med at handle med dem, giv dog hellere de 50-100 kr. mere og køb jeres varer et seriøs sted. det vil sq spare jer for rigtig meget besvær og ærgelser.

Mvh
Monsterbruger
25-08-2005 14:51
Det er sidste gang jeg handler hos dem...............det kan jeg love dig. Er for længst stoppet med at handle hos MMW..............men nu også Getmore.
tegl

#6

Gæst
26-08-2005 15:25
Ring til Getmore på 36 72 87 28. Det nr. svarer de på.
Supporter Aspirant
26-08-2005 15:57
Mon det er getmore.dk, som har fået nyt telefonnummer som de så vil have ud til deres kunder eller en utilfreds kunde som har fået opsnuset, et hemmeligt nummer.
Spændende om det så virker og endnu mere spændende om det bliver ved med at virke:-)
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner