• Forum
      /  
    Off Topic
      /  
    Anden computer snak
  • 07-05-2016 · 20:13 4313 visninger 11 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Jeg får denne fejl hele tiden.

    Af ProtonD1200 Giga Supporter
Hver gang jeg klikker på et brugernavn, eller klikker rundt inde på HOL, så får jeg denne her meddelelse to gange i træk, VIL DU FORLADE SIDEN?, meddelelse fra webside false, Forlad siden, bliv på siden.

Hver gang jeg skal videre så skal jeg klikke to gange på forlad siden før jeg kan komme videre, og det er kun på HOL.

Nogen der har samme problem, jeg har aldrig oplevet det før

Seco

#1

Ny på siden
07-05-2016 20:26
Nej det har jeg aldrig oplevet, det lyder til at være en Malware mv som er i din browser.

Brug en online virus scanner, som eksempelvis
http://www.kaspersky.com/dk/free-vi...
Mogens C.

#2

Gæst
07-05-2016 22:11
Ny på siden
07-05-2016 22:26
Jeg har samme fejl.
Guru
07-05-2016 22:47
malwarebytes http://download.cnet.com/Malwarebyt...

evt prøv adblocker
Beto

#5

Gæst
14-05-2016 08:45
Jeg har det samme problem, har skannet med antivirus online fra Microsoft men hjalp ikke.
Superbruger
14-05-2016 08:53
fik det også i sidste uge på arbejds pc, er intet på privat pc, er ellers anstændig sikkerhed på arbejds pc og net igennem flere filtre/servere osv
Guru
14-05-2016 09:03
"The Ad contains a code that responds on when you try to close it, like those warnings used if you accidently click off. Some Advertisement
creators put this in their flash code to make their ads (obnoxiously-)
visible. So, the fault is at the Advertisement."

Lyder sandsynligt.

https://community.skype.com/t5/Wind...
Guru
14-05-2016 09:09
Sååååå, bruger I Skype?
Vi benytter Skype Pro for Business på mit job, og jeg har også oplevet det.

1. Open-up the control panel.
2. Open-up "Network & Internet" then "Internet Options".
3. Go to the "Security" tab.
4. Click on the "Restricted Sites" icon, then the "Sites" button below it.
5. Type "https://apps.skype.com/"; (without the quotes) into the text box and click "Add"
6. Close and apply the changes.
7. Restart Skype.
Giga Supporter
14-05-2016 09:10
Men jeg har det absolut KUN på Hardware Online, ingen andre steder, så derfor undre det mig lidt.

Og jeg bruger ikke Skype.
Guru
14-05-2016 09:12
#9 Jeg har kun set det issue på guloggratis (ja, i min pause på job).

hmmm, nå ingen Skype....
Men det er nok stadig pga en reklame der ligger og driller.
beto

#11

Gæst
14-05-2016 13:27
Jeg har haft den irriterende meddelelse og det lykkedes af stoppe ved af NULSTILLE Explorer:

1-Start Explorer
2-Klik på Indstillinger
3-Klik på fanen Avanceret
4-Klik på Nulstil...
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner