• Forum
      /  
    Off Topic
      /  
    Anden computer snak
  • 09-07-2008 · 13:00 2240 visninger 51 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • shg kan ikke se hvad jeg har købt under kundecente

    Af djpede Elitebruger
ja som overskriften siger så kan man ikke se hvad man har købt under kunde center ved shg igemmen åren alt er væk og en af mine venner kan heller ikke se det har har købt gemmen åren

Mion

#1

Junior Nørd
09-07-2008 13:02
Nej de har nulstillet alle deres systemer, ved overgang til nyt ejerskab, da man principielt kun har solgt navn og inventar til proshop..

vil sige de principielt ikke har garantiforpligtelser mere, dog vil jeg tro de stadig vil forsøge at afhjælpe kunder, da det ellers vil smadre dem totalt.
Junior Nørd
09-07-2008 13:03
Fordi de har lukket ned og er blevet opkøbt. Alt er væk også alt der hedder garanti/reklamation.
Lægger ikke 1 kr mere i et selskab der laver sådan et nummer
--
Ultra Supporter
09-07-2008 13:04
tro jeg også de gør, holder garantien :)
Giga Supporter
09-07-2008 14:03
3# gør de ikke.. de har officielt udmeldt at de starter på en helt frisk. Dvs at de ikke overtager værken udestående gæld til kunder fra det gamle selvskab, eller rma-sager på udstyr købt under det gamle shg.. Dog har de udmeldt at de vil hjælpe med kontakt til producenten, men om det betyder man kan få repareret alle sine dele på garentien er der ingen der ved endnu.
Giga Supporter
09-07-2008 14:05
lige et link til at understøtte mit indlæg i 4#

http://newz.dk/shg-starter-paa-en-f...

Lidt fucked at have købt alt sit pc-stuff i den forretning.. kunne godt være det var slut fremadrettet..
Elite Supporter
09-07-2008 14:20
De lever vel bare op til deres navn S H G. ( SHIT HAPPENS GEEKS ).

Mvh

Christian
Monster Supporter
09-07-2008 14:22
#6 hehe den har du tænkt længe over:-)
Elite Supporter
09-07-2008 14:30
#7 kun siden kl.12.00 -)
Semi Supporter
09-07-2008 14:31
Hvor fanden skal man så købe hardware til ok priser og god service? nogle der kender nogle gode steder som ikke er SHG, FØNIKS, PC-HUSET, BJ Trading.. ?
Holtz

#10

Megabruger
09-07-2008 14:32
#2,5,6

Forstår ikke helt hvorfor i er sur. Skal lige sige jeg har altid købt alt mit udstyr fra SHG så jeg mister min garanti på samme måde som i andre.

Når man laver en firmaovertagelse kan man vælge mange modeller, en af dem er at overtage firmaet 1 til 1, eller også køber man fallitboet dvs alle aktiver (varelager, inventar og evt navn). Dette betyder at hvis man skal gøre krav gældende skal man stille sig i kø overfor de tidligere ejere sammen med resten af kreditorerne der har penge tilgode.
Elite Supporter
09-07-2008 14:39
#10 jeg er da ikke sur, hvor får du det fra.
Super Supporter
09-07-2008 14:41
#9, Komplett, de er så nye at de ikke har nået at få bad reputation, men på den anden side også så store at man nok godt kan turde at handle hos dem, de er i 6 lande, det må sige lidt.

Har allerede lavet min første handel hos Komplett, deriblandt i 8800gt 512mb fra deres lagerudsalg til 875,-, eneste der manglede var spillet i kassen, alt andet var der selvom de havde skrevet på deres website at det kun var kortet (demo model lagersalg), så det var ganske fint.


--
Giga Supporter
09-07-2008 14:43
tror jeg vil prøve midtdata fremover.. :)
Monster Supporter
09-07-2008 14:44
#12 har tit handlet hos komplett, og det er absolut værd at anbefale. Deres RMA har 2 gange været meget tilfredsstillende. Derudover er deres kundesupport fremragende, så de er en enbefaling værd...

Og nej - det er ikke min fætter der ejer komplett - bedømmelsen er udelukkende sket på kontakt og handler med dem.
DwArK

#15

Semi Supporter
09-07-2008 14:48
#12 og #14 det vil jeg da kigge på fremover når jeg skal handle hardware... fordi ham der Poul Tyregod er en rigtig røver.... ham ved jeg ikke lige om jeg gider at støtte med mine skattebetalte penge :D
Kim

#16

Gæst
09-07-2008 14:58
Ja, han er da godt nok en rigtig røver når han har reddet jobbet for 80 ansatte og forsøger at få en aftale i hus med leverandøren så tidligere kunder stadig kan gøre brug af deres reklamationsret. Bare han da ikke havde gjort det, så 80 mennesker stod uden arbejde, og der slet ingen mulighed var for at få hjælp til sine reklamationer.

Sikke da en røver
Hest|

#17

Guru
09-07-2008 15:15
#16 Er du en af de 80?? For du er da gevaldig imponeret af at de har beholdt deres arbejde.

Problemet har jo ikke en SKID med det at gøre, problemet er at de for det første fjerner al garanti på folks produkter og man skal nu direkte gennem producenten for at få hjælp. Det gør ikke sagen lettere.
Et andet problem er, at de gør det uden at oplyse en eneste ting, til deres tidligere kunder. "Vi fjerner sgu bare alle kvitteringer og håber ingen opdager det før de får brug for hjælp og hvis ikke man når at gemme dem er det da bare synd"

Folk herinde er efterhånden vant til, hvor meget bøvl der kan være ved en RMA og når man så har smidt en masse penge i nyt hardware og garantien bare bliver droppet på den måde, så er det klart man bliver sur.

Man kan ikke først pisse på de trofaste kunder og så regne med at de fortsætter med at handle der som om intet var sket
DwArK

#18

Semi Supporter
09-07-2008 15:17
#16 lyder som om du er en af de heldige lager arbejdere på shg som beholder dit job... ^^
Kim

#19

Gæst
09-07-2008 15:24
Nej, jeg er ikke en af de 80. Har selv købt for 50-60k de sidste år, så jeg er også ramt af det her.

Men, hvis vi lige skal have noget på det rene, så er det altså de gamle ejere der har kørt firmaet i sænk og ikke den nye. De er de gamle ejere i skal være sure på og bare være glade for at firmaet bliver kørt videre, så der i det mindste er en mulighed for at få hjælp.

Det er da klart at en ny ejer ikke vil have en sikker udgift med i et opkøb. Han har jo købt SHG for at tjene penge, ligesom ALLE andre firmaer også er til for at tjene penge.

Jeg kan personligt kun se positive ting i at SHG er blevet opkøbt, for alternativet var da meget værre.

Og så lige en sidste ting. Nej, jeg er ikke imponeret over at de har beholdt deres arbejde, men er da selvfølgelig glad på deres vegne. Endnu et plus ved opkøbet i stedet for lukning.
DwArK

#20

Semi Supporter
09-07-2008 15:30
#19 jeg er bare ikke så begejstret over Poul Thyregod.. ;)
Hest|

#21

Guru
09-07-2008 15:35
#19 Siger det så lige igen... Problemet er at det hele er foregået i hemmelighed. Ingen har fået oplyst at de skulle hente deres kvitteringer inden de blev slettet og ingen har fået oplyst at deres garanti på produkterne, ikke vil blive opfyldt af butikken. Det er bare ikke godt nok ligemeget hvor godt det så er at SHG fortsætter!

Det siger meget om ejeren, når han starter op på den måde.
DwArK

#22

Semi Supporter
09-07-2008 15:38
Fandeme så om de skulle ahev fjernet E-mærket når de ikke yer garanti... hvad er det for nogle regler vi har herhjemme...


Man køber et firma beholder navn, lager osv.. så har man sku også ansvaret for sine kunder...


de er 100% ***Holes....!

Man kan sku da ikke bare sige Helle for halvdelen..!


--
7913

#23

Supporter Aspirant
09-07-2008 15:41
Jeg syntes det er fint at de vil lave en aftale med med producenterne, men hvordan skal vi bevise at vi har købt det når SHG har slettet vores faktura ? Jeg er ikke i tvivl om at producenten gerne vil dække garantien, men det kræver jo at man kan vise en faktura.
DwArK

#24

Semi Supporter
09-07-2008 15:43
#23 burde være deres opgave at sende det til Rma...


han skulle ha nogle klaps i hans fede thyrehoved..
Kim

#25

Gæst
09-07-2008 15:43
#19 Nej, det kan jeg ligesom fornemme:)
#21 Ja, kan godt give dig ret i at de nok har været lidt for hurtige med at få slettet kvitteringerne fra kundedatabasen. Men der har nu stået de steder jeg har læst om opkøbet, at reklamations sager ikke ville komme med over i det nye selskab.
Ny på siden
09-07-2008 15:43
Skal også lige sige, jeg har købt rigtig meget ved SHG i gennem de sidste 4 års tid - og har kun handlet ved dem og der er altså tale om meget.

Hvis de MENER det er måden at gør det på, med hensyn til det de har gjort, ja så ligger jeg i hvert fald ikke FLERE penge i det firma - SLUT SLUT
Glacier

#27

Gæst
09-07-2008 16:00
Jeg tillader mig lige at kopierer hvad jeg skrev på newz.dk igår:

Folk der piver over garantien er væk glemmer alternativet i denne sag.

Proshop køber ikke SHG pga. de syntes det er "synd" at en af de store spillere bare forsvinder fra markedet. Proshop køber SHG pga. de forventer at kunne tjene penge på det.
Skulle Proshop samtidig håndterer alle rma sager o.lign. fra det gamle SHG ville udgiften for at købe SHG stige og der ville formenligt ikke blive tale om et salg. Så ville SHG gå konkurs og i ville stadigvæk ikke have nogen garanti.
Så rent garantimæssigt er der ingen forskel om Proshop køber shg eller ej.
Uanset hvordan man vender og drejer det ville i stadigvæk stå med pikken i postkassen hvis jeres grej går i stykker.

På den her måde betyder det bare at alle de ansatte stadigvæk har et job og at antallet af webbutikker i dk ikke er forminsket pga. af denne konkurs.
Super Supporter
09-07-2008 18:56
Når han prøver at tjene penge på et gammelt velrenommeret navn må han også tage forpligtelserne med, det har ikke en skid med arbejdspladser at gøre, han kunne bare starte under et nyt navn og ansætte alle de gamle medarbejdere.

Det er navnet han vil tjene penge på, men han skider på alle de gamle kunder som netop er dem der gav firmaet dets ry, jeg har tit anbefalet shg, men det er slut nu.
SYS288

#29

Junior Supporter
09-07-2008 19:18
Sur Ræv ! :P

Har lagt over 100K igennem årene hos SHG, og hvis jeg kommer i klemme med defekt HW pga det her, så er det bare slut med SHG. Jeg er godt klar over alternativerne, men siden SHG navnet fortsætter, så er det vel i forhåbning om at "Brandet" kan leve videre på sit forholdsvis gode ry.
Vi er trods alt en del nørder i dette land som har handlet stort ind der. =)

Lige nu summer alle danske HW sider med tråde omkring emnet, så mon ikke de gør hvad de kan for at hjælpe de "gamle" kunder i tilfælde af reklamation?

Hvis det derimod ikke bliver tilfældet, så er fora som disse, den sikre vej til endnu en lukning.
Ronson

#30

Forumansvarlig
09-07-2008 19:34
#22: Give garanti for hvad? Det firma der ligger bag shg.dk i dag er ikke det samme som det tidligere.

De har heller ikke "købt firmaet".

#26: Du kan ikke lægge penge i et firmat der er gået konkurs! Eller jow det kan du godt, men dum ide...

Jeg 'tror' folk glemmer at de penge de har givet for produkterne i sin tid er borte. De har intet med "shg" at gøre i dag.
Monsterbruger
09-07-2008 20:09
Ok jeg er overrasket over hvor mange whiners der er herinde.

Jeg har selv gennem tiden handlet stort set alt hvad der hedder HW gennem SHG - Jeg kan på ingen måde sætte mig ind i, hvorfor firmaet der opkøber et konkursbo skal tage en kæmpe udgiftspost med hvis den kan undgås.

Som #27 skriver. Hvis SHG ikke var blevet opkøbt, så havde i stadig ikke haft nogen garanti - Nu er de blevet opkøbt, og udover vi sikrer en masse arbejdspladser, så har vi (os lokale anyways) stadig adgang til billig HW indenfor kort afstand.

Firmaet skriver endda, at de gerne vil hjælpe med at komme i forbindelse med div. HW udbydere, og derigennem hjælpe med RMA sager - Det vil jeg sige er mere end rigeligt. Endvidere er det chokerende hvor få herinde, der har nogen anelse om hvordan den virkelige verden fungerer.

Jeg har på ingen måde noget med SHG at gøre, udover jeg har været kunde gennem 10 år.

Mickey
Hest|

#32

Guru
09-07-2008 20:19
#31 Overraskende hvor mange herinde, der ikke kan se problematikken i den måde det bliver gjort på.
Guru
09-07-2008 20:33
#32: Kan nemt se det. Men hvis man ikke har noget i klemme hos dem så er det jo også nemt at springe let og elefant over det. Jeg synes det er lidt overraskenede hvor let folk lader sig bliver bidt af med kroner og ører og slet ikke ser lidt på det moralske aspekt i det... men sådan er det.
Jeg ser det lidt om, at hvis nogen overtog min forretning der var gået konkurs, og de nye ejere bare fortsatte med samme navn, design, brand etc. så ville jeg have en sur smag i munden - lovligt ja, moralsk anseligt ? nej.
Hvis shoppen virkelig ikke var den samme, så havde de sgu ikke beholdt alle mine informationer med login, adresse mv... nej så var alle disse info slettet. Men nej det er de ikke, de er blevet ført med over, men hele konto oversigten er slettet. Det lugter !

--
Elite Supporter
09-07-2008 20:34
Det jeg ikke bryder mig om er at de laver penge på det åh så gode SHG "brand" uden at overtage ansvaret for de eksisterende kunder. Hvis de bare havde skiftet navn og lavet en "find and replace" i deres systemer ville al den her hurlumhej være fin med mig. Det lader til at de fortsat har partnerskaber og certificeringer. Der er ingen pressemeddelelser på deres side og kunderne er ikke givet chancen for at "forberede" sig på ændringen.

Hvordan kan det være at de må overtage brugerne uden ansvaret for dem? Det er vel vidresalg af personlige oplysninger eller noget i den stil?

Det er ihvertfald ikke noget jeg vil støtte lige med det samme det her!
Glacier

#35

Gæst
09-07-2008 20:51
#32,33,34

Jeg vælger lige at gentage mig selv fra en anden tråd:

"Hvis man ikke skulle videreføre shg i samme navn, ville man skulle til at opbygge et nyt brand fra bunden og det vil formenligt være alt for omfattende/ for stort et sats.
Så skulle man ikke fører shg videre i samme navn, vil det formenligt ende med at de eneste man købe var varerlageret og resten lod man dø i konkursboet.
Det vil betyde at 80 mand mistede deres job og danmark blev en butik fattigere, samt at de tidligere kunder stadigvæk stod på herrensmark med deres defekte dele.
Jeg syntes personligt at dette er klart den bedste løsning for alle parter."

Man kan fint whine, men man skal altså se på dette fra en økonomisk synsvinkel. Dvs. at eventuelle købere af resterne fra det gamle shg, skal kunne få profit af deres investering.

At købe shg og starte det igen i et nyt navn, når man allerede ejer flere webshops, ville ikke være profittabelt.
Hvis man allerede ejer en webshop er varelageret det eneste man kan bruge til noget hvis man ikke skal bruge shg's brand.

Køber man SHG bruger deres navn og samtidig køber rmaen med, betyder det at man kan få en KÆMPE udgift på defekte varer man ikke selv har solgt, og derved er det heller ikke en sund forretning.

Så der er ikke rigtigt nogle økonomisk gode alternativer til den måde Pro Shop har gjort det på, med mindre SHG helt skulle forsvinde og medarbejderne miste deres job.
Guru
09-07-2008 21:03
Jeg tænker bare at hvis renommé er intakt så skal økonomien også nok følge (ud fra de debatterede forudsætninger)... men jeg mener begge dele har fået et alvorligt hak i tuden.
Jeg ved godt, at det du nævner, er sådan at en typisk købmand tænker, desværre er mit hoved bare ikke skruet sammen på samme måde og føler en ansvarsforpligtelse uanset hvad.

Uanset ændre det ikke faktum at de har båret sig dårligt ad med kundeplejen. Ikke engang bliver kunder informeret om ændringer ej hellere ændringer på den kontomæssige side.
Det trækker gevaldigt ned i popularitetspoint.
--
Mion

#37

Junior Nørd
09-07-2008 21:16
nu kan man jo tænke over, om det er noget man spekulere i, denne slags konkurser, og derfor sælge varelagre billigt til "konkurrenter" for derfor stadig at holde prisen så man kan konkurrere med folk der kører en ærlig forretning, skal ikke sige om dette er tilfældet med SHG..

Nej man forpligter sig ikke når man køber et konkursbo, DESVÆRRE... men når man vælger at beholde navnet, istedet for at kører et billigt varelager ind i sit eget, JA så forpligter man sig stadig i forhold til sin kundebase.

Proshop kunne have valgt at ombrande hele konceptet, og så havde der ikke været disse diskussioner.

Man arbejder heller ikke for at redde 80 medarbejdere, eller for nogen form for goodwill.

men hvad end man siger om alt det, så er det jo stadig TRÆLS for kunderne, at shg ikke kunne drive deres forretning ordentligt, så man stadig havde sine garanti forpligtelser, og så også de folk der er blevet røvrendt for tilgodehavender (ja de har sgu slet ikke produkter)..

og man kunne som goodwill godt have beholdt databasen med gamle kvitteringer (så bare have skrevet at vi ikke laver RMA på sager fra før den x/x/2008) så folk i det mindste kunne nå at printe en kopi, da den er nødvendig for at få support på mange type produkter.

ligegyldigt hvad så sætter det jo stadig det GAMLE SHG i dårligt lys, og principielt er markedet faldet lidt fra hinanden den sidste tid, PRC er opkøbt, Md har haft konkurs, og så videre.

det gør det svært at "gætte" hvor man skal smide sine penge for bare at de vil holde dine garanti forpligtelser.

Jeg kan godt forstå folk er trætte og skuffede over de mister deres rettigheder pga det her, når man nok har valgt SHG netop fordi det skulle være et sikkert valg, i forhold til de mange mindre der var, og derfor mener jeg ikke folk whiner når de klager sig.

Har heldigvis ikke købt de store ting hos SHG, og det jeg har, har jeg heldigvis printede kvitteringer på, så jeg er en af de heldige på den baggrund.

Og at den nye ejer ifølge et post på NEWZ har sat 300.000kr af til RMA support, er jo ingen penge, kontra hvad det koster.

men ligegyldigt hvad så falder mine penge ikke hos et firma der har haft en konkurs, ligesom jeg heller ikke køber hos Midtdata efter deres, fordi der er risiko for at jeg netop kan ende i sådan en situation igen, og det må disse firmaer jo også vide. og jeg "skylder" ikke de forretninger at støtte dem, de tjener penge på mig og ikke omvendt. at jeg har en gammel konto hos MD med 500.000krs købt udstyr til firmaer, gør jo ikke at jeg forpligter mig for nogen måde til dem.

det er jo normal forretning blandt alle, at man sikre sine investeringer bedst muligt, ved at ligge dem et sted hvor der er sikkerhed for at man altid kan få support.
DwArK

#38

Semi Supporter
09-07-2008 21:54
#30 man har sku da et ansvar for sine kunder... man går sku da heller ikke ud og laver børn og ikke gider stå ved det man har gjort man har et ansvar..! :D
Ronson

#39

Forumansvarlig
09-07-2008 23:32
#38: Det er IKKE deres kunder, de har kun købt aktiver (inventar/"medarbejdere" osv). Kunderne er kunder hos konkursboet.

Der vil ikke være nogen sund økonomi i at købe selve firmaet.
L00t

#40

Nørd
09-07-2008 23:42
Folk har ikke en døjt at bruge deres kvitteringer til, når det kommer til RMA. Producenterne bruger serienumre på produkterne til at afgøre om produktet er indenfor garanti eller ej, og de er ligeglade med en kvittering.

Vist mister folk typisk 1 års reklamationsret og overgår direkte til producenternes nåde, men det er vist ikke så slemt som nogle skitserer som :)
Mion

#41

Junior Nørd
09-07-2008 23:45
f.eks. G-skill kræver at du har en kvittering som de vil have en kopi af fra sælger.

Asus havde samme krav, da jeg skulle bytte et bundkort, til et med RD ram... pga defekt på memory controller. det er ikke noget særpræget krav.
kb

#42

Mega Nørd
10-07-2008 00:14
#40 jeg ved ikke om det er så slemt, har nu byttet et par harddiske direkte ved producenten (seagate) og det fungerede fint.

men som andre også nævner handler det om det umoralske i at man fører virksomheden videre som om intet er sket.
jeg har handlet der for 30-40k og havde de bare lukket biksen, så fint med mig, (fuck rma sagerne, og om 80 arbejdspladser bevares rager mig da en papand) men at de bare kører videre som om intet er hændt pisser mig lidt af.

#39 ingen tvivl om at du har styr på det lovmæssige, men mine kundeoplysninger er da overført til det nye selskab, så hvis jeg ikke havde fulgt med her, hvordan i alverden skulle jeg så vide hvad der var sket?

iøvrigt noget interessant omkring videregivelse af personlige oplysninger:
fra http://www.shg.dk/omshgdk/websitet....

"Disse oplysninger vil shg.dk A/S aldrig sælge eller på anden måde videregive uden Deres udtrykkelige tilladelse."

det vil sige at jeg forventer at mine (og alle andre tidligere kunders) kundeoplysninger automatisk bliver fjernet indenfor en uge, ellers bliver de politianmeldt (eller meldt til datatilsynet?) for videresalg af personlige oplysninger uden kundens viden og accept.

ifølge Ronson (som vidst har det juridiske på plads) kan man jo ikke bare vælge og vrage i i de dele af kundeforholdet man ønsker
djpede

#43

Elitebruger
10-07-2008 01:29
jeg vil sige det på den her måde heller miste garati op noget hardware der har sku ikke være noget med mit hardware i nu og så have et god sted at handle mange år i nu
Elite Supporter
10-07-2008 04:02
#42 Tak fordi du fremhævede min pointe mht. de personlige oplysninger.
Ronson

#45

Forumansvarlig
10-07-2008 08:53
"#39 ingen tvivl om at du har styr på det lovmæssige, men mine kundeoplysninger er da overført til det nye selskab, så hvis jeg ikke havde fulgt med her, hvordan i alverden skulle jeg så vide hvad der var sket?"

Jeg ved ikke om de må flytte data rundt sådan, virker meget underligt ja. Men kunderne (og med det mener jeg sådan set handlerne) forbliver i det andet firma.
ss90

#46

Gæst
10-07-2008 09:49
Ja det er flot de smider gamle kunder ud men overfører dem stadig til det nye system. Hail til økonomi og kolde kontanter og skidevære med menneskelig omtanke.
Supporter
10-07-2008 10:11
lidt info fra CRN hvis i ikke har set det..

http://crn.dk/index.php/news/show/i...
Monsterbruger
10-07-2008 10:56
"det vil sige at jeg forventer at mine (og alle andre tidligere kunders) kundeoplysninger automatisk bliver fjernet indenfor en uge, ellers bliver de politianmeldt (eller meldt til datatilsynet?) for videresalg af personlige oplysninger uden kundens viden og accept."

Det glæder jeg mig til at se - Lad mig vide hvor meget de griner af dig nede ved politiet :)

Evt. kan du jo medbringe et kamera og forevige øjeblikket.
TheWiseOne

#49

Gæst
10-07-2008 18:37
Hey
Jeg har også mistet alle mine gamle fakturaer inde på mit kundecenter.
Men der er håb :)
Jeg kontaktede support@shg.dk og forklarede problemet.
De kunne sende mine gamle fakturaer i en email som pdf filer
Super Supporter
10-07-2008 19:05
#48, øhmm, det skal de nu gøre ifølge registerloven, hvis du beder om at få dine personlige oplysninger fjernet, så SKAL de gøre det ifølge registerloven.

Firmaet samler og gemmer oplysninger om dig, det har de lov til ifølge "personoplysningsloven", men omvendt har du lov til at bede firmaet om at slette dine oplysninger ifølge "registerloven" ved skriftlig henvendelse til firmaet.
Hardy Christoffersen

#51

Gæst
21-10-2008 18:46
Efter at have mistet for mange tuside kroner i det gamle selska få dage inden de lukkede kan jeg fuldt tislutte mig, at man undlader at handle hos SHG. Hvor meget fra det gamle selskab findes i det nye? Det er svindel på højt plan.
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner