Forum
test nyhed
2
Ny test tråd.
32
Test tråd 2 til emails
10
test
0
Test test
4
Test redigering
2
Hjemmeserver for 2 personer udaftil
6
Internet problemer
7
MOZA Racing og Automobili Lamborghini Squadra Corse bringer Lamborghini DNA'et til sim racing
4
Kommentarer til dette kort?
56
Thomas tester en nyhed
29
Tester billeder
2
Stop Destroying Videogames (EU underskrift indsaml...
83
Husk at nulstille password for at logge ind
0
Dette er en test artikel
0
HJÆLP oplader til bærbar.
10
Minecraft Java Server problemer
1
prosonic tv 55"
4
Ram
21
Købe 3070 nu eller vente til 5000 serie kommer
41
Tesla livestream, Robotaxi, hvem ser med?
44
Ny server
3
Opgradering af PC - 5 år gammel
26
Ny PC - frisk install af win 11 går i sort skærm
26
Samle selv PC
9
Intel 200 Arrow Lake soon(tm)
4
AMD driver ? fif springer i ydelse
11
Waoo Fiber egen router
15
Digitizer
1
Forsinke hdmi signal 3 timer
2
Køb & Salg
S: RTX 5090
4
S: Skrig sælges
0
Hol.dk's Uofficielle White/Black liste V3
2067
K: RTX 6090
2
S: Test tråd
0
S: vman bruger
4
S: Dell Monitor G2524H
0
S: Dell Monitor G2524H
0
V: PowerColor AX7990 6GBD5
11
V: b650m, 7600, 32GB D5, 6650xt, 1TB SSD
4
S: Alienware AW2723DF
4
K: intel 12-14 gen bundle, evt pc uden gpu
2
S: Intel 13700K
6
S: Akko 5087B tastatur
7
S: Kingston FURY Beast DDR5-6000 - 64GB
7
S: Asus RT-AX86U
4
V: macbook pro 2016
1
S: Lian Li PC201B + Hotswap trays
2
V: Bundle; X570 mobo, Ryzen 5900X, 32GB Ram(LED)
9
S: R7 5700G, RTX 3060ti, 16GB DDR4, 1TB NVME
4
S: Bundle AM3+ CPU/Bundkort/RAM
2
K: 32 GB DDR4 RAM, 3600 MHz, CL 16
2
B: RTX4070 Ti til RTX4070 Ti
2
S: EVGA 980ti KingPin
9
V: Komplet system 4690K 1070TI
1
S: DVD/VHS brænder
2
K: 2x8gb ddr3 eller lignende
4
K: Hvidt tastatur, evt hvid mus og headset
3
B: 4080 super til 4090
4
V: RX 7700 XT Red Devil
9
- Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Problemer med ny Cybercity router
Af Mikael Semibruger
Cybercity har udskiftet deres routere og jeg har derfor fået en Zyxel P660R (GP). Den fungerer helt fint når jeg bare surfer rundt på nettet eller downloader noget. Men lige så snart jeg starter et spil op og refresher den serverliste der er i spillet dør min forbindelse.
Der går så ca. 2 minutter før det virker igen. Når jeg snakker med Cybercitys support ser de min forbindelse som oppe, selvom jeg ikke kan komme på nogen hjemmesider eller andet i de ca. 2 minutter efter at have refreshet serverlisten, så det er lidt mærkeligt synes jeg.
Jeg kan godt spille spil bare jeg ikke bruger den serverliste. Jeg havde også en favorit serverliste med kun 3 servere, som jeg godt kan refreshe uden at miste forbindelsen.
Kan det virkelig passe at routeren ikke kan håndtere den mængde servere der er på sådan en liste? Havde ingen problemer med min gamle router (Cisco 677).
Der går så ca. 2 minutter før det virker igen. Når jeg snakker med Cybercitys support ser de min forbindelse som oppe, selvom jeg ikke kan komme på nogen hjemmesider eller andet i de ca. 2 minutter efter at have refreshet serverlisten, så det er lidt mærkeligt synes jeg.
Jeg kan godt spille spil bare jeg ikke bruger den serverliste. Jeg havde også en favorit serverliste med kun 3 servere, som jeg godt kan refreshe uden at miste forbindelsen.
Kan det virkelig passe at routeren ikke kan håndtere den mængde servere der er på sådan en liste? Havde ingen problemer med min gamle router (Cisco 677).
RobotErik
#1
Gæst
09-03-2007 18:25
Opdater din firmware, skulle meget gerne hjælpe ,cybercity kender skam godt problemet.
Hvis du forsat oplever udfald på din linie, så synes jeg du skal ringe til support og gøre opmærksom på dette.
Det kan være i forbindelse med du har fået skiftet udstyr og Cybercity har fået omlagt noget på den central du er sat op på. Ja så kan det være at det udstyr du sidder på ude på centralen ikke helt kan klare mosten mere. Det kan være du skal flyttes over på et andet linecard som det hedder. Mit gæt er nemlig du sidder på et ældre Cisco linecard. Det vil give lidt evt. at flytte dig over på et andet LC hvis de har mulighed for det.
Så bare give dem et kald, 70101109, hvis du er privat kunde.
De har åbent til kl 20.00
--
Det kan være i forbindelse med du har fået skiftet udstyr og Cybercity har fået omlagt noget på den central du er sat op på. Ja så kan det være at det udstyr du sidder på ude på centralen ikke helt kan klare mosten mere. Det kan være du skal flyttes over på et andet linecard som det hedder. Mit gæt er nemlig du sidder på et ældre Cisco linecard. Det vil give lidt evt. at flytte dig over på et andet LC hvis de har mulighed for det.
Så bare give dem et kald, 70101109, hvis du er privat kunde.
De har åbent til kl 20.00
--
#1
De opdaterede min firmware da jeg ringede ind første gang, men det har faktisk slet ikke hjulpet noget.
Har du selv haft problemet og fået det fixet? Det lød ikke som om de havde hørt om det før da jeg forklarede dem mit problem, snakkede endda med 2 forskellige derindefra.
--
De opdaterede min firmware da jeg ringede ind første gang, men det har faktisk slet ikke hjulpet noget.
Har du selv haft problemet og fået det fixet? Det lød ikke som om de havde hørt om det før da jeg forklarede dem mit problem, snakkede endda med 2 forskellige derindefra.
--
#3
Har snakket med dem 2 gange idag. Den sidste jeg snakkede med sagde nærmest der ikke var noget at gøre, da han ikke kunne se nogen problemer i routerens opsætning og det måtte være et lokalt problem på min computer.
--
Har snakket med dem 2 gange idag. Den sidste jeg snakkede med sagde nærmest der ikke var noget at gøre, da han ikke kunne se nogen problemer i routerens opsætning og det måtte være et lokalt problem på min computer.
--
Tjek lige om DSL lampen på din router forsvinder når det sker.
Hvis det ikke er din internet forbindelse der dør og det kun er spillet der ikke henter en serverlist så:
Du kan evt. prøve at logge på routeren, http://10.0.0.1:2033
Her kan du prøve at slå UPnP til, og lave portforwading på de porte spiller nu måske kan/skal bruge for at fungere 100% optimalt.
--
Hvis det ikke er din internet forbindelse der dør og det kun er spillet der ikke henter en serverlist så:
Du kan evt. prøve at logge på routeren, http://10.0.0.1:2033
Her kan du prøve at slå UPnP til, og lave portforwading på de porte spiller nu måske kan/skal bruge for at fungere 100% optimalt.
--
#5
Der er stadig lys i alle 4 lamper når det sker.
Det er ikke kun serverlisten der ikke dur efter en refresh, hvis jeg f.eks. går ud i windows kan jeg ikke åbne nogen hjemmesider igennem Internet Explorer og programmer som The All Seing Eye og HLSW har heller ingen forbindelse til specifikke server IP'er.
Har prøvet at slå UPnP til det hjalp ikke. Prøver at forwarde nogen porte.
--
Der er stadig lys i alle 4 lamper når det sker.
Det er ikke kun serverlisten der ikke dur efter en refresh, hvis jeg f.eks. går ud i windows kan jeg ikke åbne nogen hjemmesider igennem Internet Explorer og programmer som The All Seing Eye og HLSW har heller ingen forbindelse til specifikke server IP'er.
Har prøvet at slå UPnP til det hjalp ikke. Prøver at forwarde nogen porte.
--
Hvis man kan tilgå din externe ip mens dette sker, i form af ping eller at tilgå routerens webinterface eller via telnet, ja så er det altså et problem på din computer.
Problemet kan faktisk være i så mange ting. Det jeg har erfaret er at windows firewall kan forårsage disse ting. Ellers prøv at slå ALT sikkerhed fra og teste igen.
Så det er nu endt i at jeg må give de tidligere supportere ret i hvad de er kommet frem til :)
--
Problemet kan faktisk være i så mange ting. Det jeg har erfaret er at windows firewall kan forårsage disse ting. Ellers prøv at slå ALT sikkerhed fra og teste igen.
Så det er nu endt i at jeg må give de tidligere supportere ret i hvad de er kommet frem til :)
--
Kunne forstå hvis den nye router slet ikke virkede, syntes det her er et mærkeligt problem. Har jo sådan set bare sat den nye router til istedet for den gamle og ikke ændret noget.
Kører slet ikke med nogen firewall eller antivirus.
--
Kører slet ikke med nogen firewall eller antivirus.
--
Har du slået firewallen fra som der er i windows?
Du kan ikke sige om du har et program som der har hentet en opdatering som gør det ikke spiller optimalt. Who knows..
--
Du kan ikke sige om du har et program som der har hentet en opdatering som gør det ikke spiller optimalt. Who knows..
--
Ja, den er slået fra.
--
--
kasper
#11
Gæst
09-03-2007 19:12
Du kan hvis muligt smække en anden pc på samme netværk derved kan du finde ud af om det er din router eller din egen spand der driller..
Min udlejer er gået over til IP-telefoni og har derfor fået en router. Herefter havde jeg også problemer med at spille on-line (CS). Jeg skulle slå DMZ-funktionen til og henvise til min LAN-IP for at få det til at virke!
--
--
#0 Har du din egen trådløse router eller en switch bagved cybercity's eller sidder du direkte i cybercity's med lan-kablet?
--
--
Henrik Pedersen
#14
Gæst
31-03-2007 21:29
Det er routeren. Billig router med begrænset hukommelse der kan håndtere måske 512 samtidige NAT forbindelser inden den løber tør. Normal timeout på en session i disse routere er 120 sek, så det passer fint med de 2 minutter du beskriver.
En løsning kan være at bede CC om at åbne routeren i bridge mode så du selv sørger for at firewalle din forbindelse. Flere ISPere bruger også antallet af samtidige forbindelser til at begrænse brugen af P2P software...
Mvh
Henrik Pedersen
En løsning kan være at bede CC om at åbne routeren i bridge mode så du selv sørger for at firewalle din forbindelse. Flere ISPere bruger også antallet af samtidige forbindelser til at begrænse brugen af P2P software...
Mvh
Henrik Pedersen
Jeps - det er præcis som #14 skriver.
Så forsøg at få opdateret firmwaren på den, eller bed dem om at oprette en sag på det.
Problemet ligger nu nok ikke hos CC men hos Zyxel som laver forholdsvis elendig firmware.
--
Så forsøg at få opdateret firmwaren på den, eller bed dem om at oprette en sag på det.
Problemet ligger nu nok ikke hos CC men hos Zyxel som laver forholdsvis elendig firmware.
--
Har ligesom så mange andre problemer med mit CC internet i øjeblikket.
I modsætning til så mange andre, så har jeg ikke ændret router, da jeg skiftede fra min gamle 2mbit til Solo 8mbit.
Men fejlene vokser sig i størrelse og hyppighed, hvilket nu bevirker at mandag morgen, skal jeg have ringet ind til CC for bede om en forklaring.
Deres internet forbindelse kan køre stabilt i 20 timer i træt, og så pludselig skifte til at routeren midster forbindelsen, for derefter at få det igen, hver 3 minut, i 4 timer...
Dette er selvfølgelig generende, da det forhindre en normal internet surfint, og at arbejde hjemmefra, er tæt på umuligt nu.
Jeg har fuldt med i trådene her på siden, og afprøvet mange af de ting, som folk har skrevet. Desværre har ingen af dem hjulpet mig endnu.
F.
--
I modsætning til så mange andre, så har jeg ikke ændret router, da jeg skiftede fra min gamle 2mbit til Solo 8mbit.
Men fejlene vokser sig i størrelse og hyppighed, hvilket nu bevirker at mandag morgen, skal jeg have ringet ind til CC for bede om en forklaring.
Deres internet forbindelse kan køre stabilt i 20 timer i træt, og så pludselig skifte til at routeren midster forbindelsen, for derefter at få det igen, hver 3 minut, i 4 timer...
Dette er selvfølgelig generende, da det forhindre en normal internet surfint, og at arbejde hjemmefra, er tæt på umuligt nu.
Jeg har fuldt med i trådene her på siden, og afprøvet mange af de ting, som folk har skrevet. Desværre har ingen af dem hjulpet mig endnu.
F.
--
Kan man ikke bare købe en ny router?
--
--
#16 Jeg tror din linie ikke kører 8Mbit så, men noget under, når den så prøver at komme op i de højre frekvenser falder den af, da støjforholdende er for dårlige - prøv at tjekke i system status>show statistics i din router hvad current up/down stream er.
#17 Jo kan du sagtens, bare husk at CC kører med PPPoA og ikke PPPoE som alle de standart billige routere der bliver solgt i netto/aldi osv ikke understøtter... Har selv kig på følgende sag:
http://www.edbpriser.dk/Products/Li...
--
#17 Jo kan du sagtens, bare husk at CC kører med PPPoA og ikke PPPoE som alle de standart billige routere der bliver solgt i netto/aldi osv ikke understøtter... Har selv kig på følgende sag:
http://www.edbpriser.dk/Products/Li...
--
Tjek min tråd her:
http://www.hol.dk/traad.aspx?fid=16...
Nøjagtig SAMME problem som dig!
Jeg har talt med Cybercity en del efterhånden og netop lige fået dem overbevist om at det ER routeren der sutter af h.. til!
Den laver alt for mange connections, som bl.a. #14 er inde på.
Well, da jeg overbeviste dem og blev viderestillet til fejlmeldingsafdelingen - fordi jeg MEGET gerne ville have min gamle router tilbage, fik jeg afvide: Det kunne jeg ikke få, de gamle routere var ved at blive udfaset.
Jeg må vente 1-2 uger (Ja, jeg har ventet i 1 uge nu) - for så skulle der gerne komme en ny firmware fra Zyxel der skulle rette dette problem.
Nu får vi af se - hvis den ikke er fixet, vil jeg kraftigt overveje at finde mig en anden udbyder.
Iøvrigt skal det lige siges at du kan sætte dine connections op til 1024 inde på 10.0.0.1:2033, så går routeren ikke ned (ikke her ihvertfald) - men den finder stadig ikke specielt mange servere.
De servere den så overhovedet finder, er med ping over 300. FEDT!
--
http://www.hol.dk/traad.aspx?fid=16...
Nøjagtig SAMME problem som dig!
Jeg har talt med Cybercity en del efterhånden og netop lige fået dem overbevist om at det ER routeren der sutter af h.. til!
Den laver alt for mange connections, som bl.a. #14 er inde på.
Well, da jeg overbeviste dem og blev viderestillet til fejlmeldingsafdelingen - fordi jeg MEGET gerne ville have min gamle router tilbage, fik jeg afvide: Det kunne jeg ikke få, de gamle routere var ved at blive udfaset.
Jeg må vente 1-2 uger (Ja, jeg har ventet i 1 uge nu) - for så skulle der gerne komme en ny firmware fra Zyxel der skulle rette dette problem.
Nu får vi af se - hvis den ikke er fixet, vil jeg kraftigt overveje at finde mig en anden udbyder.
Iøvrigt skal det lige siges at du kan sætte dine connections op til 1024 inde på 10.0.0.1:2033, så går routeren ikke ned (ikke her ihvertfald) - men den finder stadig ikke specielt mange servere.
De servere den så overhovedet finder, er med ping over 300. FEDT!
--
bjarke
#20
Gæst
20-10-2007 23:25
hejsa vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med min hlsw den vil ikke modtag log fra internet køre den igennem en netgear router kan se ban liste og alt det der men kan bare ikke se chat konsol og sådan skriv til mig på min msn lover_boy182ofir.dk på forhånd tak for hjælpen
GK
#21
Gæst
20-10-2007 23:42
Cybercity support er ubrugeligt, hvis man endelig kommer igennem, kan du kun sige "det ser ud til at virke fint herfra"! Havde samme problem med at finde servere i Css og surfe mens jeg dl. Løste problemet ved at sætte Max NAT/Firewall Session Per User til 1024 istedet for 512 under network - nat. Virker fint her nu.
EB
#22
Gæst
21-11-2007 01:58
Jeg har løsningen.
Gå ind i din router ( http://10.0.0.3:2033
Login.
Tryk NAT eller gå ind under nat hvis du har en anden typpe router ( FIND NAT )
Under Max NAT/Firewall Session Per User : står der 512
Ret den til 1024. Tryk apply.
Og det hele virker osm det skal.
Det virkede for mig og nogle andre.
M.V.H. E B
Gå ind i din router ( http://10.0.0.3:2033
Login.
Tryk NAT eller gå ind under nat hvis du har en anden typpe router ( FIND NAT )
Under Max NAT/Firewall Session Per User : står der 512
Ret den til 1024. Tryk apply.
Og det hele virker osm det skal.
Det virkede for mig og nogle andre.
M.V.H. E B
Hey..
Det er et kendt problem med Cybercitys (ZyXELs) firmwares at de samarbejder dårligt med STEAM og mange andre programmer i samme stil. Grunden er som sagt at STEAM åbner for mange connections til at routeren kan klare det.
Derfor "fryser" den og booter hvilken tager de små minutter (evt. kan du selv slukke/tænde hvilket typisk også tager 1-2 minutter)
Der er 3 muligheder for at løse dette problem.
Enten kan du som de andre siger logge ind i routeren enten via telnet eller webinterface, der kan du ændre NAT session til 1024 i stedet for 512, men oftest afhjælper det ikke problemet.
Den anden mulighed er at ringe ind til supporten og bede om at få opdateret din router til nyeste version som burde kunne kører sammen med STEAM samt VPN (som der også har været problemer med). Dog er der flere kunder hvor dette ikke har virket.
Derfor er ZyXEL i samarbejde med Cybercity igang med at udvikle en ny firmware som skulle afhjælpe dette problem, men der er stadig ingen ETA på dette.
Så er der den 3. mulighed og det er du køber dig en anden router fra f.eks Linksys, D-Link eller lign. og bruger i stedet. - Det eneste du skal huske på er at routeren skal understøtte PPPoA da det er denne protokol Cybercity kører med.
Umiddelbart burde det også være den information du har fået afvide hvis du har kontaktet Cybercity Support på enten tlf eller mail, ellers har du ihvertfald fået fat i en medarbejder som ikke er helt up to date. :)
Forsat god aften. :)
Det er et kendt problem med Cybercitys (ZyXELs) firmwares at de samarbejder dårligt med STEAM og mange andre programmer i samme stil. Grunden er som sagt at STEAM åbner for mange connections til at routeren kan klare det.
Derfor "fryser" den og booter hvilken tager de små minutter (evt. kan du selv slukke/tænde hvilket typisk også tager 1-2 minutter)
Der er 3 muligheder for at løse dette problem.
Enten kan du som de andre siger logge ind i routeren enten via telnet eller webinterface, der kan du ændre NAT session til 1024 i stedet for 512, men oftest afhjælper det ikke problemet.
Den anden mulighed er at ringe ind til supporten og bede om at få opdateret din router til nyeste version som burde kunne kører sammen med STEAM samt VPN (som der også har været problemer med). Dog er der flere kunder hvor dette ikke har virket.
Derfor er ZyXEL i samarbejde med Cybercity igang med at udvikle en ny firmware som skulle afhjælpe dette problem, men der er stadig ingen ETA på dette.
Så er der den 3. mulighed og det er du køber dig en anden router fra f.eks Linksys, D-Link eller lign. og bruger i stedet. - Det eneste du skal huske på er at routeren skal understøtte PPPoA da det er denne protokol Cybercity kører med.
Umiddelbart burde det også være den information du har fået afvide hvis du har kontaktet Cybercity Support på enten tlf eller mail, ellers har du ihvertfald fået fat i en medarbejder som ikke er helt up to date. :)
Forsat god aften. :)
Jonas
#24
Gæst
04-12-2007 22:21
Hej. Jeg har akkurat samme problem som jer andre. Nogle der har fundet en løsning?
Jeg tænkte på om det ikke er muligt at slå det NAT helt fra på CC routeren hvis man har en anden router med NAT som man kobler til CC's router ?
Jeg tænkte på om det ikke er muligt at slå det NAT helt fra på CC routeren hvis man har en anden router med NAT som man kobler til CC's router ?
Nørby
#25
Gæst
09-12-2007 20:50
Jeg har også det samme problem med Cybercitys nye lorte router. Tak for forslaget om at ændre NAT sessions til 1024, det hjælper i den forstand at routeren ikke længere fryser når man henter en server liste, men man kan dog fortsat kun se udenlandske servere med ping på 40 og derover. Hovedsageligt tyske servere.
Som sagt så virker det hvis man har tilføjet en dansk server til sine favorites, men det kræver jo så lige at man kender IP'en på den server man gerne vil ind på.
Ville være rart hvis man bare kunne smide sin egen router på. Hvis man finder en router der understøtter PPPoA vil den så altid have den korrekte stik tilslutning til det telefonstikagtige kabel der skal sættes i routeren?
Som sagt så virker det hvis man har tilføjet en dansk server til sine favorites, men det kræver jo så lige at man kender IP'en på den server man gerne vil ind på.
Ville være rart hvis man bare kunne smide sin egen router på. Hvis man finder en router der understøtter PPPoA vil den så altid have den korrekte stik tilslutning til det telefonstikagtige kabel der skal sættes i routeren?
Nørby, det er bare at finde en router der understøtter PPPoA, og så bare pille CC routeren fra og sætte den nye til.
Du skal bare være sikker på den kan håndtere de sessions/forbindelser der åbnes.
Du skal bare være sikker på den kan håndtere de sessions/forbindelser der åbnes.
NAT sessions fra 512 til 1024 løser tit problemet på CC's zyxel-routere ..
Jeg ved så osse at CC lige har fået ny firmware til
660/HW (GP)
2602/HW (GP)
2602
Jeg ved så osse at CC lige har fået ny firmware til
660/HW (GP)
2602/HW (GP)
2602
#27 måske du skulle tjekke tråden, er blevet foreslået i #23 ;)
#28 - Oh sorry :)
Sidder med hangovers - Så får ikke læst det hele ..
Sidder med hangovers - Så får ikke læst det hele ..
#29 I orden Morten :P
Peter Lysgaard
#31
Gæst
24-02-2008 10:20
Har ændret Max NAT til 1024 og det kører stabilt nu... dog finder den næsten ingen servere...
MEN.... Er der nogen der kan svarer på hvorfor Steam ikke kan finde nogle danske servere
MEN.... Er der nogen der kan svarer på hvorfor Steam ikke kan finde nogle danske servere
Danr
#32
Gæst
13-04-2008 15:31
jeg kan slet ikke komme IND på siden 10.0.0.1:2033
Jakob Korshøj
#33
Gæst
22-05-2008 19:10
Hej jeg har samme problem med min router. Det er en Zyxel Prestige 660H-61. Når jeg går ind på siden 10.0.0.1:2033, så skal jeg skrive et password. Hvor finder jeg det password henne? (Hvordan får jeg det) ??? Hvis nogen kan hjælpe mig med det, så ved jeg lige hvad der skal til for at få spil-refesh listerne til at virke i f.eks. Steam.
Håber nogen kan hjælpe :)
Håber nogen kan hjælpe :)
#33 Det står på dit velkomst brev.
Jakob Korshøj
#35
Gæst
22-05-2008 20:42
Hej. Når jeg logger ind på min router og går ind under NAT, er der slet ikke noget der hedder Max NAT/Firewall, hvad skal man gøre på min? :9
Daner
#36
Gæst
25-05-2008 22:31
Crazy-Max ved du hvorfor jeg ikke kan logge ind på 10.0.0.1:2033 ?
Kenman
#37
Gæst
01-06-2008 17:37
#36
Hvorfor kan du ikke komme ind på 10.0.0.1:2033?
Mangler du password? kan du slet ikke se siden?
Prøver at skrive http://10.0.0.1:2033 istedet for bare 10.0.0.1:2033?
Hvad er din standard gateway? Hvis du har en anden LAN setup ligger din router måske på en anden IP.
Mht at bruge en anden router:
det kan man godt, men så ryger supporter fra CC, da CC support ikke tager ansvaret for ikke-standard udstyr.
#33 Passwordet er det samme som det der står i dit brev, medmindre du er firmaekunde og har en special konfiguration.
#23 CC support henviser ikke til at man kan købe sin egen router, da dette ikke er en del af deres procedurer.,
Hvorfor kan du ikke komme ind på 10.0.0.1:2033?
Mangler du password? kan du slet ikke se siden?
Prøver at skrive http://10.0.0.1:2033 istedet for bare 10.0.0.1:2033?
Hvad er din standard gateway? Hvis du har en anden LAN setup ligger din router måske på en anden IP.
Mht at bruge en anden router:
det kan man godt, men så ryger supporter fra CC, da CC support ikke tager ansvaret for ikke-standard udstyr.
#33 Passwordet er det samme som det der står i dit brev, medmindre du er firmaekunde og har en special konfiguration.
#23 CC support henviser ikke til at man kan købe sin egen router, da dette ikke er en del af deres procedurer.,